onsdag 10 september 2008

Mitt i veckan...och snart är det helg igen!

Jaha, då försvann onsdagen också!
Dagarna bara flyger fram och man hinner nästan inte med.

Önskar jag hann pyssla! Det kliar i fingrarna! Jag är så sugen på att göra något nytt i metalltråd, men jag varken hinner och eller orkar sätta mig ner och ens börja.
Här är några saker som jag gjort sedan tidigare.
Idag var jag på loppis men det var dött lopp den här gången!
Inga fynd, för mig i alla fall.
Min 17-åriga dotter är snart lika lopp-galen som jag och har börjat köpa lite saker som kan vara bra att ha när man flyttar hemifrån. Inte för att hon skall flytta än på några år men det är ju bra att vara förberedd. Kul är det i alla fall!

Idag köpte hon 6 st jätte söta vita assietter för 5 kronor styck och sist köpte hon kakformar och 2 lila kaffekoppar i glas.

Jag älskar blåvitt porslin men har inget sådant framme i huset för tillfället. Däremot har jag precis inrett vår friggebod med mina blåvita skatter. Här är några nyköpta loppisfynd som skall få komma ut i stugan snart. Nästa gång kanske ni får se.

1 kommentar:

Mona sa...

Hej!
Va fint du har det. Gillar du luffarslöjd så titta in på www.luffarstigen.se han fixar även grejer som man kommer på själv