söndag 7 september 2008

Husvagnshelg och bästa presenten...

Packade det nödvändigaste, dvs. lite mat och något ombyte och drog i väg med husvagnen till Åsa camping. Hade även våra kamrater K&K i släptåg, även dom med husvagn.
Underbart väder och riktigt varmt.
Räkor och vitt vin på kvällen, kan det vara mer perfekt.

Lördagen började med ett riktigt sjuhelsikes regnoväder men slutade med en martini i solstolen.
Dessutom hittade vi en liten mysig presentbutik i Åsa som bl.a. sålde saker från Miljögården.
Där stod den! Kungakronan som jag så gärna ville ha, fast visste att jag inte hade råd med.
Innan jag vet ordet av har mina goa vänner K&K varit inne och inhandlat en krona till mig.
Fyller snart år så jag fick den i förskottspresent.
Så glad jag blev! Tack snälla ni!

Bilden har jag lånat från http://www.mixin.se/

Har ännu inte hunnit fota min egen krona, vet inte riktigt var den skall få stå och vad den kommer att innehålla. Kanske får den byta plats med min glaskupa, kanske inte.

Glaskupan var lite för dyr tycker jag, men är ändå en av mina stora favoriter.
Fatet är ett loppisfynd för en tia och sillburken har jag fått av mamma.
Bordet ropade jag in på Tradera. Var från början brunt men har fått ett snyggt vitt skal och lite "behandling".

1 kommentar:

Lilla Blanka sa...

Hej Eva!

Jag är ju galen i kronor så jag tycker såklart att din krona är underbar!
Grattis på födelsedagen också (i förskott?)

Kram & ha en bra dag, kanske vi ses i morron *hihi*?
Mia